II INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON PHARMACEUTICAL SCIENCES: Challenge and opportunities for development new diagnose methods and pharmaceutical products

Objetivos/Objectives:

Promover a interação entre estudantes, profissionais, professores e pesquisadores, visando ampliar o conhecimento, troca de ideias, conceitos e inovações na área de Ciências Farmacêuticas. A Programação do Simpósio foi elaborada de modo a abranger as várias linhas de pesquisa desenvolvidas.

To promote interactions among students, professionals, professors and researchers seeking to expand knowledge, exchanging idea, concepts and innovation in the field of Pharmaceutical Sciences. The symposium program was designed to vover several research areas.

Público Alvo/Target audience:

Estudantes, profissionais, professores e pesquisadores da área da saúde.

Students, professionals, professors and researchers in health care.

Local:

Imirá Plaza Hotel & Convention-Natal-RN, Brazil

www.imiraplaza.com.br

Data/Period:

03-05 de novembro, 2011/November 03-05, 2011

INFORMAÇÕES/INFORMATION

Ver programação no folder em anexo.

Notícia cadastrada em: 14/09/2011 19:07